تی سی ال در نمایشگاه CES 2024 با دستی پر ظاهر می شود
نمایشگاه لوازم خانگی

تی سی ال در نمایشگاه CES 2024 با دستی پر ظاهر می شود

تی سی ال در نمایشگاه CES 2024 حضور داد و جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تی سی ال در نمایشگاه CES 2024 حضور داد و قول داده که بیش از 100 محصول پیشرفته و مدرن نظیر تلویزیون های QD-Mini ال ای دی، یخچال فریزر، سیستم تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، ابزار موبایل، صفحه نمایشگرهای تجاری و .. را در معرض نمایش عموم قرار دهد.

کنفرانس خبری تی سی ال امروز 8 ژانویه (18 دی ماه 1402) برگزار می شود و در این مراسم قرار است بزرگترین تلویزیون QD-Mini LED جهان معرفی شود. نسخه 115 اینچی این تلویزیون در ایفا به نمایش گذاشته شد اما انتظار می رود که نسخه معرفی شده در CES بزرگتر باشد.

محصولات مربوط به سینمای خانگی تی سی ال در CES 2024 رونمایی خواهند شد و انتظار می رود که شاهد یک یا دو محصول عجیب نظیر عینک RayNeo X2 AR از تی سی ال باشیم. هنوز اطلاعات مشخصی در این مورد وجود ندارد اما در تبلیغات خود اشارات جزئی به توانایی های هوش مصنوعی داشته است. عینک های RayNeo AR با هدآپ دیسپلی تری دی و قابلیت های باورنکردنی هوش مصنوعی معرفی خواهند شد.

تی سی ال جدیدترین فناورهای صفحه نمایشگر خود را نیز به عموم نشان خواهد و به نظر می رسد در این بخش با دستی پر ظاهر شود. فناوری صفحه نمایشگر NXTPAPER بخشی از این دستاوردهای جدید است که گفته شده برای چشم انسان ساخته شده است.

برند TCL یکی از بازیگران اصلی حوزه فناوری و لوازم خانگی است که اکثر مشتریان با تلویزیون های ساخت این شرکت آشنایی دارند. این برند در سال های گذشته موفق شده تا جایگاه خود را تا سطح قابل توجهی ارتقا دهد و در حال حاضر از عنوان رتبه یک صادرات تلویزیون به کشورهایی مانند فیلیپین، میانمار، پاکستان و استرالیا برخوردار است.

نمایشگاه CES 2024 از 9 ژانویه (19 دی ماه 1402) آغاز می شود و تا روز جمعه (22 دی ماه 1402) ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما چیست؟